Hello Printing – este denumirea comerciala a S.C. Hello Printing S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Vasile Lascar, nr. 5-7, etaj 1, sector 2, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/5099/2017, cod unic de inregistrare RO37376188.

Vanzator – Hello Printing

Cumparator – persoana fizica/juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont pe site si efectueaza o comanda.

Client – persoana fizica/juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Hello Printing (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Hello Printing si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Site – domeniul www.hello-printing.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si servicii de pe site.

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau serviciu de catre Hello Printing, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

1. Acceptarea termenilor si conditiilor continute in prezentul document

1.1. Utilizarea site-ului si a functionalitatilor acestuia este permisa doar in urma citirii, intelegerii si acceptarii termenilor si conditiilor de utilizare.

1.2. Proprietarul site-ului isi rezerva dreptul de a modifica oricand, fara o notificare prealabila, termenii si conditiile, interfata, continutul site-ului, tipurile de servicii si produsele oferite, cat si preturile.

1.3. Prin continuarea utilizarii site-ului ulterior modificarii termenilor si conditiilor de utilizare, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul isi acordul in raport cu aceste modificari.

2. Continutul site-ului hello-printing.ro

2.1. Continutul site-ului hello-printing.ro este proprietatea exclusiva a Vanzatorului si poate fi modificat de catre acesta fara o notificare prealabila. Este interzisa copierea continutului, a site-ului sau a aplicatiilor incluse in acesta.

3. Conditii generale

Site-ul hello-printing.ro este un serviciu online care permite achizitionarea produselor si serviciilor de tipar digital, print UV, personalizare textile, gravura laser, colantari, DTP si creatie grafica.

4. Partile contractante sunt Vanzatorul si Clientul.

5. Conditiile de incheiere a contractului.

Clientul incredinteaza Vanzatorul cu prelucrarea si tiparirea materialelor comandate, persnalziare 100% sau nepersonalizate, precum si alte lucrari adiacente prelucrarii (Bunuri si Servicii). Contractul intra in vigoare in momentul lansarii comenzii.

6. Preturile si livrarea

6.1. Preturile Bunurilor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.hello-printing.ro nu includ T.V.A. si sunt exprimate in RON, conform legislatiei in vigoare.

6.2. Utilizatorul poate realiza plata pentru produsele comandate prin urmatoarele modalitati agreate in prealabil: cash, OP, Bilet la Ordin, ramburs. Pretul total este afisat in sectiunea de finalizare a comenzii. Valoarea taxei pentru transport va fi comunicata separat.

6.3. Pentru emiterea de catre Vanzator a facturii aferente comenzii Cumparatorului, acesta din urma are obligatia de a furniza toate informatiile prevazute de lege pentru emiterea valabila a facturii.

6.4. Proprietarul site-ului poate refuza plata si livrarea in urmatoarele cazuri enumerate cu caracter exemplificativ:
- suspiciune de frauda;
- comenzi anterioare eronate;
- tranzactie nereusita;
- refuzul bancii de a accepta achizitia sau cardul furnizat de cumparator.

6.5. In cazul in care livrarea produselor comandate este imposibila datorita problemelor tehnice legate de imprimare sau de lipsa suportului selectat, cumparatorului ii va fi restituita suma achitata.

6.6. Livrarea produselor se realizeaza prin curierul agreat in toate judetele Romaniei. Pretul de livrare a produselor va fi calculat de firma de curierat.

7. Dreptul la renuntare

Renunţarea la comanda din partea clientului ulterior plasarii si confirmarii comenzii nu este posibila, produsele fiind personalizate 100% pentru fiecare comanda in parte.

8. Livrarea Bunurilor

8.1. Vanzatorul va anunta Cumparatorul prin e-mail sau telefonic atunci cand comanda este gata de livrare. Livrarea se poate face la sediul Vanzatorului sau la sediul Cumparatorului, prin firma de curierat agreata.

8.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

8.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

9. Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal

10.1. Vanzatorul se supune prevederilor legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Clientul ia la cunostinta si este de acord, ca, pentru realizarea comenzii si in vederea arhivarii este necesara culegerea si stocarea datelor sale personale. Clientul este de acord in mod expres cu strangerea, manipularea si folosirea datelor sale personale. Clientul este de acord cu afisarea datelor personale pe eticheta coletului de comanda.

10.2. Scopul in care se face prelucrarea datelor este:

- informarea utilizatorilor asupra continutului cosului de cumparaturi si starii comenzii;
- informarea asupra ofertelor si promotiilor oferite;
- campanii de marketing.

10.3. Destinatarul informatiilor este societatea Hello Printing SRL. Prin completarea datelor din formularul de inregistrare, utilizatorul/cumparatorul este de acord sa transmita proprietatea asupra datelor catre site si proprietarul acestuia este de acord cu stocarea, transmiterea si prelucrarea datelor personale de catre site si proprietarul acestuia.

10.4. Furnizarea datelor cerute de catre site, respectiv inregistrarea datelor utilizatorilor, este obligatorie pentru achizitionarea de produse si folosirea serviciilor de pe site, respectiv pentru abonarea la newsletter. In cazul refuzului de a le furniza, acestia nu vor avea posibilitatea de a achizitiona produsele, de a utiliza serviciile oferite si nu se vor putea abona la newsletter.

10.5. Conform prevederilor Legii 677/2001, persoanele vizate au dreptul de informare, de acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie, dreptul de a nu fi supuse unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei. Acestea au posibilitatea de a solicita o data pe an de la Hello Priting SRL prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la sediul acestei societati:
- sa confirme daca datele care le privesc sunt prelucrate sau nu de catre aceasta;
- sa intervina asupra datelor prelucrate in sensurile prevazute de lege;
- exercitarea dreptului de opozitie in sensurile prevazute de lege;
- sa stearga datele cu caracter personal, cu exceptia cazurilor prevazute de lege.

10.6. Site-ul si proprietarul acestuia aplica masuri tehnice si organizatorice pentru a proteja datele cu caracter personal.

11. Politica de colectare cookie-uri

11.1. Pentru a asigura buna functionare, site-ul hello-printing.ro plaseaza fisiere cu date, denumite cookie-uri. Majoritatea site-urilor fac acest lucru.

11.2. Cookie-ul este un fisier text de dimensiuni reduse pe care un site il salveaza in calculatorul sau dispozitivul utilizat in cazul unei vizite. Datorita cookie-urilor, site-ul retine o perioada de timp, actiunile si preferintele, astfel incat sa nu mai fie necesara introducerea lor de cate ori utilizatorul revine pe site sau navigheaza de pe o pagina pe alta. Cookie-ul este instalat ca urmare a solicitarii trimise de server unui browser si este complet pasiv, in sensul ca nu contine programe software si nu poate accesa informatiile utilizatorului.

11.3. Cum se folosesc cookie-urile? Site-ul hello-printing.ro foloseste doua tipuri de cookie-uri:

- per sesiune, fisiere temporare care raman pe calculatorul sau dispozitivul utilizat pana la incheierea sesiunii sau inchiderea aplicatiei;
- fixe, fisiere care raman pe calculatorul sau dispozitivul utilizat pana la stergerea lor manuala.

Site-ul hello-printing.ro foloseste cookie-uri necesare functionarii pentru:
- a identifica utilizatorul (cookie-uri de inregistrare);
- a determina daca utilizatorul este logat sau nu;
- a retine produsele selectate de catre utilizator in cosul de cumparaturi;
- a retine datele utilizatorului, adresa acestuia, precum si datele de facturare.
Site-ul hello-printing.ro foloseste cookie-uri functionale pentru a:
- oferi ajutor in timp real;
- urmari cu ajutorul Google Analytics paginile accesate.

Site-ul hello-printing.ro foloseste cookie-uri pentru tintirea audientei cu scopul de a:
- permite accesul pe retele sociale;
- geotargeting
- retargeting

Informatia stocata prin cookie-uri este accesibila doar pentru site si proprietarul acestuia, datele fiind criptate.

Cookie-urile vor fi folosite exclusiv in scopul declarat.

11.4. Cum pot fi controlate cookie-urile? Cookie-urile pot fi controlate si/sau sterse – pentru detalii poate fi consultata pagina web aboutcookies.org. Toate cookie-urile din calculator sau dispozitivul utilizat pot fi sterse si majoritatea browser-elor pot fi setate pentru a bloca pastrarea acestora. In cazul in care utilizatorul face acest lucru, este posibil sa fie nevoie ca unele preferinte sa fie setate manual, de fiecare data cand se viziteaza site-ul. De asemenea, este posibil va ca unele servicii sau optiuni sa nu functioneze.

12. Forta Majora

12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

12.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

13. Legea aplicabila - Jurisdictia

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Hello Printing si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.